Návštevnosť stránky

     Návštevnosť stránky je potrebné sledovať štatistikami. Je viac bezplatných nástrojov na sledovanie štatistík návštevnosti stránky. web reklama pomocnik

Keď si spravíte nový web, alebo upravíte starý, logicky čakáte, ako sa táto zmena prejaví. Ako sa zmení návštevnosť vašej stránky. Koľko získate nových zákazníkov, či si zmeny všimnú starí zákazníci, či sa budú vedieť v novej stránke orientovať a pod.  

Otvorený deň Ako zvýšiť návštevnosť stránky

    Mnoho majiteľov webov sa uspokojí so sledovaním návštevnosti stránky cez počítadlo, ktoré majú umiestnené na webe. Vidia, ako sa zvyšuje číslo na počítadle a sú spokojní. Žiaľ toto číslo im povie len to, koľkokrát bola ich stránka zobrazená.

    Ak sa návštevnosť stránky sleduje štatistikami návštevnosti napríklad Google Analytics , potom  majiteľ stránky sa dozvie aj:

  • kto boli ich návštevníci, aký používali prehliadač,  či si pozerali ich stránku z mobilu, tabletu, alebo PC, aké mali rozlíšenie obrazovky ...
  • odkiaľ ich návštevníci prišli, aké slová si zadávali do vyhľadávača, keď sa preklikli na ich stránku, koľko z nich prišlo zo sociálnych sietí ...
  • ktorá internetová reklama mi priniesla najviac zákazníkov ...
  • koľko z návštevníkov na webe urobilo to, čo ste chceli – t.j. koľko bolo konverzií. Napríklad kolľko návštevníkov si klikol na podstránku Kontakty a zavolali, vyplnili dotazník, stiahli si cenník, nakúpili, koľko nakúpil ....

    Návštevnosť stránky cez štatistiky Google Analytics sledujete zadarmo.  Po správnom nastavení Vám okrem návštevnosti stránky poskytnú množstvo nenahraditeľných informácií o vašich návštevníkoch.

Návštevnosť stránky cez Google Analytics

     Sledovanie návštevnosti stránky cez Googe Analytics sa nastavuje na www.google.com/analytics
Tu sa stačí zaregistrovať (aj cez existujúci Google účet) a systém vám automaticky vygeneruje kód. Kód treba podľa pokynov vložiť na stránku (skúsení kóderi už vedia kam).

Čo je dobré nastaviť v Google Analytics pre sledovanie návštevnosti stránky

V účte pre štatistiky Google Analytics je dobré dodatočne nastaviť niektoré užitočné funkcie:

  1. Nastavenie sledovania konverzií  / cieľov – t.j. koľko návštevníkov „prekonvertovalo“  sa zmenilo na zákazníkov.  Popri návštevnosti stránky tak zistíte aj koľko z návštevníkov urobilo na  webe to, čo ste chceli. Ako cieľ / konverziu môžete nastaviť napríklad zobrazenie podstránky Kontakty, Vyplnenie dotazníka, Nákup a pod.
  2. Nastavenie automatického zasielania návštevnosti stránky do mailu. Raz za deň, raz za týždeň, alebo raz do mesiaca môžete si v maily nájsť návštevnosť stránky.
    Tu nájdete návod, ako sa to dá nastaviť  

Prečo webreklamu od nás?

  • Získate web reklamu na mieru – navrhneme vám reklamu podľa toho, kto sú vaši zákazníci
  • Využijete účinnú web reklamu v regióne v Sieti mestských portálov Virtualne.sk
  • Urobíme vám reklamu v Google, na Facebooku, podľa zamerania vašej firmy