Prečo využívať bannerovú reklamu?

Prečo využívať bannerovú reklamu - informácie o výhodách aj nevýhodách banneroch na internete:we reklama pomocnik

Bannerová reklama je aj v súčasnosti s obľubou používaná na podporu značky, na podporu jednorázových akcií, ale aj na podporu produktov, ktoré sú zatiaľ neznáme a málo hľadané cez vyhľadávače. 

Čo je reklamný banner a pojmy používané pri bannerovej reklame

Najrozšírenejším typom bannerovej reklamy bol banner s rozmermi 468×60 pixelov. Návštevníci internetu si naň postupne zvykli a začali ho ignorovať – tzv. bannerová slepota. Znížil sa pomer kliknutia k počtu zobrazení bannera (Click Rate – CR) z viac ako 20% na 0,2 – 2%.

 

Rich media v bannerovej reklame

V súčasnosti sa používajú nové typy bannerov - Rich media. Jedná sa o multimediálne reklamné formáty. Väčšinou už v nich nájdeme reklamné posolstvo " s príbehom". Príkladmi rich media bannerov sú bannery, ktoré sa zväčšujú, alebo zmenšujú, plávajú cez web, zobrazujú sa pred zobrazením samotného obsahu stránky a pod.

Výhody rich media bannerov: Nevýhody rich media bannerov:
Možnosť takmer neobmedzenej kreativity Vysoká cena - náklady na kreativitu, tvorbu a nákup médií
Vyššia účinnosť - miera prekliku je výrazne vyšia ko pri klasických flashových baneroch Načítavanie veľkých súborov - znižovanie času načítavania
Cielenosť a ľahká zapapätateľnosť značky Použitie zložitých technológií

 

     V bannerovej reklame sa ešte stále používajú aj klasické veľké formáty bannerov - napr. umiestnené nad hlavičkou webu. Tieto reklamné formáty majú nízku mieru prekliku 0,05 – 0,2%. Ich inzertná plocha väčšia a viditeľnejšia, ako pri iných typov banerov. Ich cieľom je, aby návštevník reklamné posolstvo videl a zapamätal si ho a nie dosiahnutie maximálneho prekliku. Na to už dnes slúži iný typ reklamy PPC reklama

 

Prečo webreklamu od nás?

  • Získate web reklamu na mieru – navrhneme vám reklamu podľa toho, kto sú vaši zákazníci
  • Využijete účinnú web reklamu v regióne v Sieti mestských portálov Virtualne.sk
  • Urobíme vám reklamu v Google, na Facebooku, podľa zamerania vašej firmy